Produkcja kontenerów             Zatrudnimy spawaczy na bardzo korzystnych warunkach

            Fabricant de bennes pour le marche francophone               799 096 720 | 574 444 732

Kontenery mulda - przystosowane do załadunku | rozładunku urządzeniami bramowymi (łańcuchowymi) o objętościach od 2 m³ do 15 m³. Muldy produkujemy zgodnie z zaleceniami norm DIN 30720-1, DIN 30720-2 oraz DIN 30735 w wykonaniach otwartych, zamkniętych, symetrycznych oraz asymetrycznych. Muldy mogą być wyposażone w drzwi, klapy czołowe, klapy górne, plandeki, wzmocnioną konstrukcję oraz drobne wyposażenie dodatkowe w zależności od przeznaczenia i potrzeb użytkownika. Kontener obsługiwany przez urządzenie bramowe mniej obciąża podłoże w trakcie załadunku | rozładunku w stosunku do kontenera rolkowego obsługiwanego przez system hakowy.

Kontenery typu KP - przystosowane do załadunku | rozładunku urządzeniami bramowymi (łańcuchowymi) oraz urządzeniami hakowymi o wysokości haka 1 200 mm o oznaczeniach, KP 5 [gruzownik] do KP 15 oraz KP 18 - KP 40 przystosowane do załadunku | rozładunku wyłącznie urządzeniami hakowymi o wysokości haka 1 570 mm zgodnie z zaleceniami normy DIN 30722. Kontenery KP występują w wersji otwartej lub zamkniętej z klapami, mogą być wyposażone w zwijane plandeki, drabinki rewizyjne, itp.. Kontenery z serii KP mogą służyć do zbierania i przewożenia gruzu budowlanego, kruszyw budowlanych, ziarna, szlamów, do użytku w punktach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz przemysłowych.

Kontenery rolkowe - przystosowane do załadunku | rozładunku wyłącznie urządzeniami hakowymi o wysokości haka w zależności od zamówienia zgodnie z normą DIN 30722 na wysokości zakresie 1 570 mm. Pojemność kontenerów rolkowych wynosi od 5 – 40 m³ przy długości całkowitej od  4,40 - 7,40 m. Kontenery rolkowe przeznaczone są do transportu, składowania materiałów oraz odpadów budowlanych, gromadzenia, segregacji oraz transportu odpadów i surowców wtórnych, transportu substancji szlamowych oraz odpadowych półpłynnych, transportu materiałów i surowców do różnego rodzaju produkcji oraz przetwórstwa, Kontenery w wykonaniu specjalnym (szczelne, z grodziami, podwójnym dnem z sitem odciekowym i zaworem spustowym, otworami technologicznym) mogą mieć zastosowanie w transporcie odpadów półpłynnych i płynnych oraz pyłów.

 

Produkujemy samochodowe oraz ciągnikowe kontenery rolkowe wykonane według normy DIN 30722, przeznaczone do:

  • Transportu, składowania materiałów oraz odpadów budowlanych.
  • Gromadzenia, segregacji oraz transportu odpadów i surowców wtórnych.
  • Transportu substancji szlamowych oraz odpadowych półpłynnych.
  • Transportu materiałów i surowców do różnego rodzaju produkcji oraz przetwórstwa.
  • Kontenery w wykonaniu specjalnym (szczelne, z grodziami, podwójnym dnem z sitem odciekowym i zaworem spustowym, otworami technologicznym) mogą mieć zastosowanie w transporcie odpadów półpłynnych i płynnych oraz pyłów.


I. Kontenery rolkowe z hakowym systemem załadunku.

- Wszystkie wyprodukowane są wykonane zgodnie z normą DIN 30722 .
- Pojemność kontenera 5 – 40 m³ Długość całkowita od  4,40 - 7,40 m.
- Montaż zaczepu hakowego na wysokości wg normy DIN 30722 .

II. Kontenery rolkowe z linowym lub łańcuchowym systemem załadunku.

III. Kontenery rolkowe miejskie o zmniejszonej szerokości zgodnie z normą DIN 30722 - 3


Wszystkie kontenery mogą być wyposażone w:

  • Pomosty najazdowe w zastosowaniach do transportu maszyn i ciągników w kontenerze.
  • Dwuskrzydłowe drzwi z centralna blokadą na boku lub pod dnem kontenera.
  • Jednoskrzydłowe drzwi:z blokadą centralną umieszczoną z boku lub pod dnem kontenera.
  • Klapę uchylną na zawiasach montowanych na profilach wzdłużnych lub na poprzecznej górnej belce.
  • Drzwi boczne.
  • Otwory boczne,wrzutowe wzdłuż ścian bocznych kontenera.
  • Klapy najazdowo-uchylne.

Kontenery rolkowe są dostępne w wersji otwartej lub zamkniętej. Kontenery otwarte wyposażone są w zaczepy mocowania rolowanej plandeki lub siatki zabezpieczającej.

Kontenery zamknięte mogą być wyposażone w:

  • Dach stały.
  • Dach przesuwny przemieszczany ręcznie.
  • Dach uchylny sterowany hydraulicznie lub mechanicznie


Na wykonanie standardowe kontenera składa się:

  • Przednia ściana, hak oraz wzmocnienia haka wykonane są ściśle wg DIN 30722-1.
  • Dno jest wykonane z blachy 4 lub 5 mm, boki z blachy S235 o grubości 3 mm.
  • Obramowanie wykonane jest z kształtownika zamkniętego 80x80x5/6.
  • Wzmocnienia boczne są wykonane z  ceownika 80 x 50 x 4.
  • Rozstaw wręgów wynosi 750 mm.
  • Ostatni wręg wykonany jest z ceownika GW 160.
  • Dodatkowo wykonane jest wzmocnienie ścian bocznych w 2/3 wysokości.
  • Dodatkowe wykonane są wzmocnienia poziome podłogi pomiędzy wręgami.
  • Płozy kontenera wykonane są z dwuteownik IPN 180.
  • Rozstaw płóz kontenera wynosi 1060 mm.
  • Wzmocnienia pionowe płóz oraz zabezpieczenia są zgodnie z DIN 30722-1.
  • Tylne drzwi otwierane na boki wyposażone są w  potrójny systemem zabezpieczeń skrzydeł drzwi.
  • Rolki jezdne mają średnicę 160 mm i szerokości 300 mm.
  • Przednia ściana kontenera jest wyposażona w drabinkę rewizyjną.
  • Kontener otwarty jest wyposażony w system zaczepów do plandeki lub siatki zabezpieczającej ładunek.
  • Elementy ruchome kontenera posiadają smarowniczki.
  • Spawy są wykonywane jako ciągłe i najwyższej jakości.
  • Zabezpieczenie antykorozyjne kontenera wykonywane jest farbą podkładową  a następnie nawierzchniową w kolorze z palety RAL.

Wykonanie standardowe może być zmodyfikowane w sposób dowolny na życzenie zamawiającego.

DONIESIENIA HUTNICZE

  • Pod USA jest ogromne jezioro z cennym metalem. Właśnie zaczynają się do niego dobierać
    Amerykańskiego giganta paliwowego ExxonMobil i koreańskiego producenta baterii LG Chem połączył wspólny biznes. Firmy chcą zagospodarować ogromne złoże solanki, która zawiera tysiące ton litu. Zbiornik rozpościera się pod kilkoma stanami USA.
  • Polska minister zapowiada rewizję systemu opłat ETS2. To będzie priorytet
    Opłaty ETS2, które mają zostać wprowadzone przez Unię Europejską w 2027 r. są źle zaprojektowane. Będą dodatkowym obciążeniem dla przedsiębiorstw i najniżej uposażonych obywateli. Jednym z głównych zadań polskiej prezydencji będzie dążenie do zmian tych złych zapisów - powiedziała WNP.PL minister funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz.
  • Huta Częstochowa szykuje rozruch. Węglokoks myśli też o innym zakładzie
    Przed świętami ruszą walcownie Huty Częstochowa, a z początkiem roku ma popłynąć pierwsza stal. Plan rozruchu jest oceniany na 45 dni. Zaległe wypłaty dla załogi już ruszyły. Węglokoks zapowiada, że jest zainteresowany kupnem huty, która "wpisuje się w logikę działania" spółki.
  • Wielki problem z nowymi czołgami dla Polski. Co się dzieje?
    Szef resortu obrony Władysław Kosiniak-Kamysz może mieć solidny ból głowy. Umowy na czołgi K2 w wersji PL wciąż nie ma, a dookoła projektu piętrzą się kolejne problemy. Polonizacja maszyny okazuje się być niezwykle droga, a w odpowiedzialnych za nią firmach (po stronie tak polskiej, jak i koreańskiej) dochodzi do tarć i napięć.

         Polityka prywatności  |  Polityka cookies  |  Mapa strony                      

   Wszystkie prawa zastrzeżone ©2024 Torkonstal Sp. z o. o.

.

Używamy plików cookies

Na naszej stronie internetowej torkonstal.pl używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.