Produkujemy samochodowe oraz ciągnikowe kontenery rolkowe wykonane według normy DIN 30722, przeznaczone do:
- Transportu, składowania materiałów oraz odpadów budowlanych.
- Gromadzenia, segregacji oraz transportu odpadów i surowców wtórnych.
- Transportu substancji szlamowych oraz odpadowych półpłynnych.
- Transportu materiałów i surowców do różnego rodzaju produkcji oraz przetwórstwa.
- Kontenery w wykonaniu specjalnym (szczelne, z grodziami, podwójnym dnem z sitem odciekowym i zaworem spustowym, otworami technologicznym) mogą mieć zastosowanie w transporcie odpadów półpłynnych i płynnych oraz pyłów.
I. Kontenery rolkowe z hakowym systemem załadunku.
- Wszystkie wyprodukowane są wykonane zgodnie z normą DIN 30722 .
- Pojemność kontenera 5 – 40 m³ Długość całkowita od 4,40 - 7,40 m.
- Montaż zaczepu hakowego na wysokości wg normy DIN 30722 .
II. Kontenery rolkowe z linowym lub łańcuchowym systemem załadunku.
III. Kontenery rolkowe miejskie o zmniejszonej szerokości zgodnie z normą DIN 30722 - 3
Wszystkie kontenery mogą być wyposażone w:
- Pomosty najazdowe w zastosowaniach do transportu maszyn i ciągników w kontenerze.
- Dwuskrzydłowe drzwi z centralna blokadą na boku lub pod dnem kontenera.
- Jednoskrzydłowe drzwi:z blokadą centralną umieszczoną z boku lub pod dnem kontenera.
- Klapę uchylną na zawiasach montowanych na profilach wzdłużnych lub na poprzecznej górnej belce.
- Drzwi boczne.
- Otwory boczne,wrzutowe wzdłuż ścian bocznych kontenera.
- Klapy najazdowo-uchylne.
Kontenery rolkowe są dostępne w wersji otwartej lub zamkniętej. Kontenery otwarte wyposażone są w zaczepy mocowania rolowanej plandeki lub siatki zabezpieczającej.
Kontenery zamknięte mogą być wyposażone w:
- Dach stały.
- Dach przesuwny przemieszczany ręcznie.
- Dach uchylny sterowany hydraulicznie lub mechanicznie
Na wykonanie standardowe kontenera składa się:
- Przednia ściana, hak oraz wzmocnienia haka wykonane są ściśle wg DIN 30722-1.
- Dno jest wykonane z blachy 4 lub 5 mm, boki z blachy S235 o grubości 3 mm.
- Obramowanie wykonane jest z kształtownika zamkniętego 80x80x5/6.
- Wzmocnienia boczne są wykonane z ceownika 80 x 50 x 4.
- Rozstaw wręgów wynosi 750 mm.
- Ostatni wręg wykonany jest z ceownika GW 160.
- Dodatkowo wykonane jest wzmocnienie ścian bocznych w 2/3 wysokości.
- Dodatkowe wykonane są wzmocnienia poziome podłogi pomiędzy wręgami.
- Płozy kontenera wykonane są z dwuteownik IPN 180.
- Rozstaw płóz kontenera wynosi 1060 mm.
- Wzmocnienia pionowe płóz oraz zabezpieczenia są zgodnie z DIN 30722-1.
- Tylne drzwi otwierane na boki wyposażone są w potrójny systemem zabezpieczeń skrzydeł drzwi.
- Rolki jezdne mają średnicę 160 mm i szerokości 300 mm.
- Przednia ściana kontenera jest wyposażona w drabinkę rewizyjną.
- Kontener otwarty jest wyposażony w system zaczepów do plandeki lub siatki zabezpieczającej ładunek.
- Elementy ruchome kontenera posiadają smarowniczki.
- Spawy są wykonywane jako ciągłe i najwyższej jakości.
- Zabezpieczenie antykorozyjne kontenera wykonywane jest farbą podkładową a następnie nawierzchniową w kolorze z palety RAL.
Wykonanie standardowe może być zmodyfikowane w sposób dowolny na życzenie zamawiającego.